منم 3 ماهه نامزدیمو بهم زدماولش خیلی حالم بد بود... اما الان بهترم ...چون تازه چشمم باز شده که زندگی فقط ازدواج نیست... کلی نعمت خدا بما داده که باید شاکر باشیم...
خدا میدونه همین امواتی که اون دنیا هستند چقدر دوست دارند فقط یه لحظه برگردن به این دنیا
پس قدر تک تک لحظه های زندگیتو بدون
و با فکرکردن به یه آدم بی ارزش
خرابش نکن
آفرینن دختر خوب








خدا میدونه همین امواتی که اون دنیا هستند چقدر دوست دارند فقط یه لحظه برگردن به این دنیا
پس قدر تک تک لحظه های زندگیتو بدون
و با فکرکردن به یه آدم بی ارزش
خرابش نکن

علاقه مندی ها (Bookmarks)