دوس داری رو خودت عیب و ایراد بذاری؟

فکر کنم شما قبلا هم عکستو گذاشتی.خوبی دیگه.نمیدونم چرا الکی حساس شدی.قد و هیکلت هم متوسطه الکی پیچیدش نکن.

موفق باشی و رو خودت عیب نذاری