دوس داری رو خودت عیب و ایراد بذاری؟
فکر کنم شما قبلا هم عکستو گذاشتی.خوبی دیگه.نمیدونم چرا الکی حساس شدی.قد و هیکلت هم متوسطه الکی پیچیدش نکن.
موفق باشی و رو خودت عیب نذاری![]()
تشکرشده 1,129 در 328 پست
دوس داری رو خودت عیب و ایراد بذاری؟
فکر کنم شما قبلا هم عکستو گذاشتی.خوبی دیگه.نمیدونم چرا الکی حساس شدی.قد و هیکلت هم متوسطه الکی پیچیدش نکن.
موفق باشی و رو خودت عیب نذاری![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)