سلام من یکم به خانومت حق میدم ولی رابطتون برایدو سال بسیار غلط بوده من خودم همسرم دقیقا مثل شما کار میکنه بندخدا میاد خونه فقط ما یکی دوساعت باهم هستیم از خستگی خابش میبره من یکم ناراحت میشم ولی تو همون یکی دو ساعت برام وقت میذاره باهم حرف میزنه ....ولی من ازین نظر ناراحت نمیشم که فقط دوساعت باهیمیم چون زنشم و داریم زیر یه سقف زندگی میکنیم و زندگی تعهد دا ه و من نباید با غر غر کردن ایشون عذاب بدم چون اون داره برا من کار میکنه البته با این حال هراز گاهی بهش میگم بیشتر خونه باش ....مطمین باش اگه دوست بودیم شاید مثل زنت بودم چون هیچ تعهد رسمی نیست وایشون شاید فکر میکنه موردهای بهتر رو داره ازدست میده پس انتظار داره پس لطفا اگه فکر میکنی این خانوم معیارهای شمارو داره و با کارت کنار میاد سریعتر این رابطه رو رسمی و قانونی کن والا برای اینکه هردو ضربه بیشتری نبینید رابطه رو تموم کنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)