سلام
اخه هر چی باهاش کنار میام بدتر داره میشه و لوس و خود خواه چیکارکنم حتی نمیذار تو دستشویی بشورمش فقط حرف خودش باید باشه![]()
تشکرشده 32 در 20 پست
سلام
اخه هر چی باهاش کنار میام بدتر داره میشه و لوس و خود خواه چیکارکنم حتی نمیذار تو دستشویی بشورمش فقط حرف خودش باید باشه![]()
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)