سلام ممنون دوست عزیز
اول شوهرم انتظار داره هر تعطیلات و مراسمی میشه پیش خوانواده اونا باشیم که جدیدا که اگه من بگم نمیتونم بیام میگه هرطور راحتی
دوم ناراحتیا و درگیری هامون درمورد همین مسائله.
من همیشه سعی کردم احترام خانوادشو نگه دارم اتفاقا اون بدتره.مثلا امروز بحثمون شده بود بهش گفتم تو هروقت منو کشتی و خیالت راحت شد دست از این رفتارات برمیداری که برگشت گفت نه تو خانواده ما هیچکی اینطوری نیست و گاهی وقتا بد بابامو میگه درصورتیکه بابام از بابای خودش بیشتر بهش کمک کرد و هواشو داشت.








علاقه مندی ها (Bookmarks)