من بخصوص زمانایی که شافته م نمیتونم خوب مشکلو از بین بقیه وقایع جدا کنم و بگم
وگرنه بارها دیدم که بقیه هم مشکلات من رو دارن وبخبی توضیحش میدن و جواب میگیرن
چرا جواب ندادید؟ کجای حرفای من بده؟ بگید تا من هم بدونم. چرااینجا اینجوریه؟
تشکرشده 37 در 22 پست
من بخصوص زمانایی که شافته م نمیتونم خوب مشکلو از بین بقیه وقایع جدا کنم و بگم
وگرنه بارها دیدم که بقیه هم مشکلات من رو دارن وبخبی توضیحش میدن و جواب میگیرن
چرا جواب ندادید؟ کجای حرفای من بده؟ بگید تا من هم بدونم. چرااینجا اینجوریه؟
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)