سلام.دلت خوشه دوست عزیز عشق و عاشقی کجا بود الان!!!نباید چشم بسته جلو میرفتی اما حالا که رفتی به چشم یک تجربه بهش نگاه کن و دیگه هیچ وقت برای هیچ دختری از تمام توانت مایع نذار...الان اوضاع هیمنی هست که دیدی...واقعا دختر خوب هم کیمیا شده..اکثر دخترا منفعت طلب شدن و به محض پیدا کردن یکی از تو بهتر به راحتی می فروشنت..یک توصیه دیگه هم بهت میکنم با کسی هم دوست نشو دیگه...دوست هم خواستی بشی به هیچ وجهه بهش دل نبند و جوری باش که هر وقت خواست بره به راحتی قبول کنی رفنتشو








علاقه مندی ها (Bookmarks)