سلام دوست عزیز به همدردی خوش امدید. توضیحات شما خیلی کم و ناقصه . منظورتون از سرد بودن خانواده همسرتون چی هست . شاید اخلاق اونها کلا اونطوریه و به شما ربطی نداره . میدونید اختلافات فرهنگی و اخلاقی و رفتاری در همه ازدواجها هست . و نمیشه اونو به صفر رسوند . ولی زوجین باید با حداکثر انعطاف این شکاف رو پوشش بدهند . علت اینکه دوران عقد شما به سه سال کشیده چی هست ؟ دروغ گویی شوهرتون در چه مواردی بوده با ذکر مثال توضیح بدهید .








علاقه مندی ها (Bookmarks)