سلام
نتیجه گیری قشنگی کردید ( ادامه تحصیل + تخصص ) - این برای هر شخص متفاوت هست و انشا الله برای شما مفید باشه .
رشته هوش مصنوعی و طراحی الگوریتم فقط در فوق لیسانس هست و بالاتر ، و بیشتر بچه های نرم افزار می زنند ! ( شما خودتان استاد هستید )
مثلا اگر شما علاقه داشتی باشید به خونه های هوشمند - یا نرم افرار های هوشمند ، یا بازی ها رایانه ای و همراه و ..... این رشته میتونه پلی باشه برای رسیدن به اهدفتان
ولی باید به این کارها علاقه داشته باشید . در اون رشته ها باید در ریاضیات و برنامه نویسی قوی باشید !
............
اگر به هوش مصنوعی و بازار کار آن علاقه ندارید ( خانه های هوشمند- رباتیک - بازی ها و .....) به نظرم همان نرم افزار را بخونید - چون دواطلب بیشتری می گیرد و شانس قبولی شما بیشتر است
از طرفی با لیسانس شما بیشنر در ارتباط هست - و اگر خواستید تدرسی هم کنید باز موفق تر هستید .
اگر به درس و ادامه تحصیل علاقه دارید - ادامه تحصیل ، پل خوبی برای شما ایجاد میکنه .
مسیر شما مشخصه !
اردیبهشت ماه هم نزدیکه ! مراقب باش !
موفق باشید .









علاقه مندی ها (Bookmarks)