مهرش بیاد به دلم یعنی چی؟؟؟؟ یعنی خدا ورداره مهرشو بذاره تو دلت!!!!!!!
اقای عزیز میدونستی توانایی دوست داشتن اطرافیان قسمت اعظمش یه مهارته که باید یادش بگیری
چند هزار مورد بوده که دختر و پسری عاشق هم بودن و ارزوشون این بوده بهم برسن سر سال نشده به خون هم تشنه میشن
دوست داشتن چیه؟؟ التهاب و هیجان و بالا رفتن ضربان قلب ؟؟؟؟ شور لیلی و مجنون؟؟؟ شیرین و فرهاد؟؟؟
نه برادر گرامی اینا نیست
عشق و دوست داشتن به وجود اوردنیه این حرفی که میزنم حرف کتابها نیست شعار نیست حرف دلمه تو زندگیم با تک تک سلول های بدنم حسش کردم
عشق و دوست داشتن مثل یه نهاله میکاریش ابش میدی رسیدگی میکنی هرسش میکنی به پاش صبر میکنی تا شاخ و برگ بده تنومند بشه قوی بشه دیگه با بادو طوفانو ....از پا درنیاد بعد با خیال راحت یه عمر از سایش لذت میبری
اما ما ادما بعضی وقتها دنبال عشق های افسانه ای هستیم و یادمون میره اون عشق ها چون با فراق بوده اینطور با سوزو گداز بوده ماهیت عشق طوریه که با فراق معنا پیدا میکنه سیرابی رو برنمیتابه میخوابه مثل شعله ای که اب روش ریخته بشه
برادر عزیز من همیشه تو زندگیم دوست داشتن در نظرم مقدستر و عمیقتر بوده و صدالبته همیشگی تر چون هیچوقت شعلش کمرنگ نمیشه میتونی مدام شعله ورش کنی هیزم بریزی و نذاری خاموش بشه حتی میتونی هر روز اتیششو بزرگتر کنی
اگه ازدواج نکرده بودین میگفتم دست نگه دار اما الان دیگه فرصت انتخاب و ....تموم شده
الان شما دست یه دختر رو گرفتین و اوردین تو خونتون بهش تعهد دادین که خوشبختش کنید
فکرتونو از اون خانوم بردارید و بپذیرید به هر دلیلی قسمت هم نبودید و دیگه بهش فکر نکنید به خودتون بقبولونید که دیگه همه چی تموم شده و اگر همچنان به اون خانوم فکر کنید اول به خودتون و بعد به همسرتون خیانت کردین تا زمانی که اون زن تو قلبته و بهش فکر میکنی همسرت راهی برای ورود به قلبت نداره اینو مطمئن باش
و بعد سعی کن عشق و دوست داشتنو تو زندگیت ایجاد کنی باور کن دوست داشتن ایجاد شدنیه بزرگ شدنیه نگاهتو از ضعفهای همسرت بردار
ویژگیهای خوبشو برا خودت بولد کن سعی کن قلبا دوسش داشته باشی و مدام براش تلاش کنی سعی کن مهربون باشی قلب مهربون ظرفیت دوست داشتن بالایی داره هرچه مهربونتر بشی عشق بیشتری دریافت میکنی و همین باعث میشه که زندگیت گرمتر بشه
سعی کنید زبون تیزی نداشته باشی ایراد گیر نباشی چون بازخورد منفیش برمیگرده به خودت سعی کنید مدام براش سورپرایز داشته باشید و اگر حرکتی رفتاری از ایشون شمارو ناراحت میکنه دوستانه بهش بگین هرچیزی که تو ذوقتون میزنه رو بگین اجازه بدین نهال زندگیتون شکل بگیره
نمیدونی چه لذتی داره وقتی سعی میکنی عشق و دوست داشتنو بیاری تو زندگیت تجربش که بکنی میفهمی چی میگم اونوقت خودتو پادشاهی میبینی که با عشق امپراطوریشو ساخته
روزی که همسرم ازم خاستگاری کرد به ذهنمم خطور نمیکرد زمانی اینقدردوسش داشته باشم وقتی دوستام میگفتن فلانی بدجور دلش پیشت گیره من تو دلم یه حس خدا نکنه همیشه بود شاید باورتون نشه اما الان اگه بگن بین تو همسرت فقط یکی میتونه به زندگی ادامه بده بی درنگ من از جونم بخاطر همسرم میگذرم بارها این بازی های ذهنی رو برا خودم تو ذهنم درست کردم و عشقمو محک زدم
راستی احتمال اینکه ما ادما با همون کسی که دوسش داریم و زمانی عاشقش بودیم ازدواج کنیم زیاد نیست و اگر نتونیم یا نخوایم مهارت دوست داشتنو یاد بگیریم شانس یه زندگی عاشقانه رو برای همیشه از دست میدیم این شانسو از خودتون نگیرید
شک هایت را باور نکن و هیچگاه به باورهایت شک نکن
زندگی شگفت انگیز است اگر بدانید که چطور زندگی کنید
ویرایش توسط sahar67 : چهارشنبه 08 مهر 94 در ساعت 18:41
علاقه مندی ها (Bookmarks)