سلام
اون سئوال هایی که از شما پرسیدم ، سعی کن در تنهایی خودت جواب بدی ! ( اون کتاب را که بهت گفتم بخون )
برای حل کردن مشکل به سراغ سئوال ها برو
اگر این سئوال ها را نتونی در 22 سالگی جواب بدی - مجبور میشی در 30 سالگی - 40 سالگی و .... جواب بدی !!!!!
دوست ندارم برات لالایی بخونم - ولی بدان رفتن تو جامعه - معاشرت با مردم یه روزی هدف مجبور کننده برای شما خواهد شد
اون چیزی که باعث تفاوت میشه ، اندیشه انسانهاست - معجزه واقعی در ذهن انسانهاست - و میزان باور به او
از افراد موفق - از دوستان عزیز همدردی - از مدیران و مشاوران محترم و .... سئوال بپرس و خودت را به این باور برسان که تمام مشکلات ما از افکار ما سرچشمه میگرد
یه روزی قراره پدر بشی - باید این قدر قوی باشی که بتونی سرپناهی برای همسرت - فرزندانت - و خانواده ات باشی .
امیدوارم روزی به این راز پی ببری .
بهترین ها را برایت آرزو می کنم.
اگر کوششهایمان ، برای رهایی از زخمها، زخمی شود بر زخم
پس سزاوار هست ، جور دیگر ، تلاش کنیم![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)