دوست عزیز سلام
در خصوص این موضوع یه چیزی بهت بگم که دقیقا داستان عشق شما برعکس زندگیه منه.
من همین مورد خانم شما را دارم وبا همسرم در دوران آشنایی مطرح کردم ولی همسرم گفت مشکلی نداره.
البته اینم بگم همسر من کوتاه نیومد و بهم گفت باید پیش متخصص مغز و اعصاب و متخصص ژنتیک بریم و منم همراه همسرم رفتم.
در نهایت این بهت بگم پیش متخصص مغزو اعصاب و ژنتیک برو و مطمئن باش بهت میگن هیچ مشکلی نداره برای ازدواج و بچه دار شدن.
باز هم باید خودت ببینی ، ببینی میتونی یک عمر با این دختر با این وشعیت باشی یا نه ------------- یعنی همه چی به تصمیم خودته.
موفق باشی.