من حدس میزنم چون شما شاغل هستید و کمتر با دخترتون هستید اون طفلکی هم برای جلب توجه یا شاید با این کارا میخواد شما رو بیشتر با خودش داشته باشه .بهتره عکس العمل خاصی در برابرش نداشته باشید بیشتر بهش محبت کنید خیلی بهش بگید دوستش دارید روزا که سر کار هستید بهش زنگ بزنید و ازش بخواهید که هر کار کاری داشت یا دلش براتون تنگ شد باهاتون تماس بگیره وقتی به صورتش نگاه میکنید لبخند بزنید فکر کنم با این کارا خیلی از مشکلات حل بشه
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)