به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 21

Threaded View

  1. #15
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 24 آذر 98 [ 23:02]
    تاریخ عضویت
    1394-1-24
    نوشته ها
    762
    امتیاز
    26,356
    سطح
    97
    Points: 26,356, Level: 97
    Level completed: 1%, Points required for next Level: 994
    Overall activity: 57.0%
    دستاوردها:
    OverdriveRecommendation Second ClassTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    2,761

    تشکرشده 2,595 در 691 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    217
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط elahenaz نمایش پست ها
    با سلام مجدد به همه دوستان عزیز

    من جواب این چند تا اخر را کلی میدم
    درباره دروغ که همه اصرار دارید اگه اقا پسر به مادرشون راستشو میگفتن که از طریق مجازی اشنا شدیم صریحا میگفتن دیگه حرفشو نزن و تمام .ولی وقتی گفته که از طریق بیمه اشنا شدیم مادرشون گفتن اول اون دونفرو میریم خواستگاری بعد نفرسوم(من).پس لطفا نگید چرا دروغ گفته ما هم خیلی وقتا دروغ گفتیم حتی شماها برای رسیدن به چیزایی دروغ گفتید پس این نیس که حالا فلانی یه دروغی گفته پس این ادم خیلی بدی هستن

    به قول دوست عزیز آندریا شماها خیلی دارید زود قضاوت میکنید و تند میرید

    ایشون پسری مومن هستن که اعتقاداتش هم قوی هست تو این مدتی که تو سایت اجتماعی فعالیت داشتن هیچوقت ندیدم با دخترای سایت لودگی بازی در بیاره یا با دختری سرشوخی را باز کنه ایشون همیشه خیلی باوقار و متانت برخورد میکنن و این حسن بزرگی هست که دوستش دارم...

    شاید اشتباه کردم که تاپیک زدم نمیدونم ولی شماها دارید مثل یه قاضی قضاوت میکنید و حکم تعیین میکنید من راه حل خواستم که حداقل راهی پیدا بشه که یبار منو مادرشون ببینن و اگر نپسندیدن که دیگه هیچی
    دختر 18 ساله نیستم که اگر ایشون منو نپسندیدن بخوام پافشاری کنم چون میدونم پافشاری کردن عواقب بدی داره و بعد میشه گفت عروس اجباری میشم

    ولی اونقدر عاقل هستم که بعد جواب نه دیگه به این رابطه ادامه ندم

    کیمیا عزیز تا دونفر نرن زیر یه سقف همدیگه را درست نمیشناسن هیچ دونفری هم تو همه چیز باهم تفاهم ندارن هر کسی یه عقایدی تو ذهنش داره که اگر تو فرد مورد نظر ببینه انتخابش میکنه ممکنه یه سری عقیده های من با شما فرق داشته باشه ولی من همون چیزا را تو اقا پسر یه حُسن بزرگی میبینم پس اونقدر ازش شناخت پیدا کردم که میخوایم ادامه بدیم

    بهار جان عزیز مادرش اصلا به پسرشون نگفتن که من اون دخترو(من) نمیخوام ببینم فقط گفته چون شناختی از خودشو خانوادش ندارم میگم نه ولی بعد که خواهرش دوباره با مادرشون حرف زده ایشون تا حدودی راضی شدن ولی به همون شرطی که اول تو تاپیکم گفتم همین...
    شخصا از اینکه تو پست اتون شرکت کردم، و نظر دادم ازتون عذر خواهی میکنم. چون نظرم نه تنها مفید واقع نشد، بلکه موجبات کدورت خاطر شما رو هم پدید آورد.

    براتون از صمیم قلب آرزوی خوشبختی دارم

  2. کاربر روبرو از پست مفید mohamad.reza164 تشکرکرده است .

    elahenaz (سه شنبه 07 مهر 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. ایا راه ازدواج فقط با دسته گل و شیرینی؟
    توسط دختر گل فروش در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: شنبه 29 اردیبهشت 97, 11:53
  2. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: سه شنبه 07 بهمن 93, 15:55
  3. شما از خواستگار خود چه میخواهی؟
    توسط rasool7abi در انجمن انتخاب و خواستگاری
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: پنجشنبه 08 فروردین 92, 08:31

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:13 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.