درود بانو

به سایت وزین همدردی خوش امدید

اولا به شما تبریک میگم بخاطر انتخاب و ازدواجی که کردید دوما توی همه زندگی ها تفاوت هایی وجود داره سایت همدردی و مشاورین و مقالاتی که در سایت هست به شما کمک میکنه مهارت هایی بدست بیاورید که در کنار همدیگر با توجه به همه تفاوت ها و شباهت هایی که دراید یک زندگی خوب و همراه با عشق و آرامش در کنار شوهرتان داشته باشید.
اینکه خوبه به پرنده علاقه داره اگر مدت زمانی که بیرون مشغول به کار هستش زیاده خوب تغصیر از شوهر شما نیست خیلی از آقایان چنین وضعیتی دارند بخاطر مسائل اقتصادی این چند ساله که ان شاء الله بهتر میشه من خودم متاهلم بعنوان یک مرد برای شما مینویسم.
1.محیط منزل بهتره آرامشبخش باشه تا مرد رغبت بیشتری داشته باشه پای خودش را در منزل بزاره و مدت زمان بیشتری توی خونه باشه بقول معروف شور و شوق داشته باشه زودتر برگرده خونه
2.مهمتر از کمیت (زمانی که ایشون در منزل هستند) بنظرم کیفیت رابطه ای که با هم دارید مهم هست روی این موضوع بیشتر کار کنید
3.اینکه شوهر شما به پرنده علاقه داره هم میتونه بد باشه هم خوب بستگی به شما داره که کجا باشی روبروی شوهرت یا کنارش, یانو یادت باشه برای اینکه توی قلب یک مرد جا باز کنی باهاش تبر بزن!منظور اینه کنارش باش یکم باهاش زندگی کن وارد دنیای مردانه اش بشو اگه پرنده دوست داره خوب شما هم اطلاعات خودت را در این مورد زیاد کن ازش سوال کن خودت را مشتاق نشان بده وقتی میره سراغ پرنده خوب شما هم برو کنارش بشینید کنار هم مهم اینه کنار هم هستید
بزار اینجوری بگم مثلا من به روانشناسی علاقه دارم و جوک وقتی میمر خونه گوشی خانومم فایل دانلود میکنم دوتایی میشینیم باهم گوش میدیم یا جوک میخونیم میخندیم یا خانومم آشپزی بلده من تشویقش میکنم غذاهای جدید بپزه حتی اگر خوشمزه نپخته باشه بازم تشویقش میکنم و بهش انرژی میدم دونفری سعی میکنم دنبال اشتراکات جدید بگردیم.

و مورد اخر شما مثل دانش آموزی هستید که خودش بلد نیست تمرین ریاضی را حل بکنه بعدش به بغل دستی خودش گیر میخواد بده و انتقاد کنه ازش تو چرا بلد نیستی!!! خوب خدا خیرت بده خودتم که بلد نیستی پس دیگه ایراد گرفتن و توقع داشتنت چیه؟
بیایید از اینجا شروع کنیم به نظر خودت نقاط ضعف های خودت چیه بر اساس اولویت بنویس یکی یکی بریم جلو اینجوری زودتر به نتیجه میرسیم کلی بیان نکنید لطفا یا مثلا مسئله ای یا مشکلی در زندگی داشته باشید مثالی باشه بهتره

برای شروع خواندن این مقاله خیلی مفیده:
http://www.hamdardi.net/thread-154.html

برچسب زدن ممنوعه تعمیم دادن یک نکته یا اخلاق منفی به همه ممنوع داشتن دید منفی ممنوع