سلام
راضی کردن ایشون دست شما نیست. پسرش باید راضیش کنه. سی سالشه. اگه نتونه مادرشو راضی کنه یعنی خانوادش به نظراتش بها نمی دن. شما اول سعی کن تکلیفتو با خودت مشخص کنی. تا آخرش را تصور کن. اگه مادرش راضی نشد چی؟ تا کجا حاضره برات بیاد؟
راستی رابطتون مجازی بوده همش قبل ازین دو ماه؟ اگه اینطوره شناخت زیادی نسبت بهم ندارید. شاید حتی فراموش کردنشم اونقدر سخت نباشه. راحتتر میتونی سبک سنگین کنی. ببینی اگه مادرش مخالفه چنین ازدواجی به نفعت هست یا نه.
همون حرف زدن خواهرش هم برای راضی کردن مادرش خوبه. نمی دونم چقد وابستگی پیدا کردی ولی وقتی شرایط و نحوه ی آشناییتون را نوشتی نظر من اینه که خیلی بیشتر از یه خواستگار عادی براش مایه نذاری و خودتو برای مادرش کوچیک نکنی.بسپار به خود اون پسر که راضی کنه تازه بیان خواستگاری.
کلا سعی کن به این شرایطم فکر کنی که مادرش راضی نشه یا راضی بشه بیاد خواستگاری ولی بگه نپسندیدم و مخالفت کنه. از هفت خان رستم باید رد بشی.خودتو از نظر روحی آماده کن. تمرین کن که وابستگست را کم کنی تا ضربه ای نخوری.مراقب خودت باش![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)