ممنونم اقاي مدير
نميدونيد چقدر دلگرم شدم
دعا كنين ن تنها واسه ما
واسه همه حاااااااجياي بي گناه ك زنده ب گور دارن ميشن
يا امام زمان ظهوووووور كن
تشکرشده 547 در 219 پست
ممنونم اقاي مدير
نميدونيد چقدر دلگرم شدم
دعا كنين ن تنها واسه ما
واسه همه حاااااااجياي بي گناه ك زنده ب گور دارن ميشن
يا امام زمان ظهوووووور كن
katayoun (دوشنبه 06 مهر 94),فاطمه بانو(چهارشنبه 15 مهر 94), فدایی یار (دوشنبه 06 مهر 94), یاس پاییزی (دوشنبه 06 مهر 94), مدیرهمدردی (یکشنبه 05 مهر 94), مسافر زمان (دوشنبه 06 مهر 94), اعجاز عشق (دوشنبه 06 مهر 94), دختر بیخیال (دوشنبه 06 مهر 94), سوده 82 (سه شنبه 07 مهر 94), شیدا. (سه شنبه 07 مهر 94), شمیم الزهرا (دوشنبه 06 مهر 94), صبا_2009 (دوشنبه 06 مهر 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)