سلام .... اگر باهاش ازدواج کنی بدبخت میشی .... والسلام
تشکرشده 80 در 36 پست
سلام .... اگر باهاش ازدواج کنی بدبخت میشی .... والسلام
خداوندا! دستم را گرفته اي ... مگذار دستت را رها كنم ...
anisa (دوشنبه 13 مهر 94), khaleghezey (یکشنبه 05 مهر 94)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)