سلام
همونطور که میدونید و خودتون گفتید باید سعی کنید بیشتر بهش توجه کنید .
از طرفی این رفتارش یجور مکانیزم دفاعی برای تسکین خودش هست
کودکان معمولا با به دنیا اومدن فرزند دوم دچار بهم ریختگی میشن بهتره مطالعه کنید و سعی کنید مدیریت کنید اوایل.
به مرور جای خودش رو پیدا میکنه و ارام می گیره .








علاقه مندی ها (Bookmarks)