
نوشته اصلی توسط
بهنام10
خوب ظاهراً سیاست این وبسایت بیشتر به کام فمنیست هاست ! من به پست کاربر محترم ، امید پاسخ دادم ولی پست من حذف شد و اخطار گرفتم . با این دلیل که موضوع ازدواج مجدد بحث بر انگیز هست !
دفعه قبل هم به خاطر ارائه آمار از فساد اخلاقی برخی زنان مطلقه ، حساب کاربری من مسدود شد . به هر حال اینجا فضایی برای گفتگو وجود نداره . در حالی که من احترام دوستان رو حفظ می کنم ولی مدام از طرف مدیران تحت فشار قرار می گیرم که مثلاً دارم به حاشیه میرم یا دام موضوع بحث برانگیز مطرح می کنم .
در تاپیک هایی که سال گذشته حین موضوع جدایی خودم گذاشتم ، بسیاری از خانم های سایت به من پرخاش و توهین کردن ولی پست اونها هرگز حذف نشد والان هم هست ! شاید چون بحث برانگیز نبوده !!!
علاقه مندی ها (Bookmarks)