نه عزیزم اخه تو واقعا مشکلی عنوان نکردی یه کاری انجام دادی تموم شده دیگه الان که نمیشه کاری کرد درسته؟
واقعا هم حس بدیه من خودم برام پیش اومده یبار پیام اشتباهی به کسی دادم که کات کرده بودم خیلی وحشتناکه همین تفکرات توهم اومد سراغم ولی بعدش گفتم فدای سرم حالا چیکار کنم وتموم شد و رفت








علاقه مندی ها (Bookmarks)