سلام taravat
منم با نظر مدیر همدردی دقیقا موافقم. در ضمن به نظر من شما علت فرستادن این پیام رو حتما از اون فرسنتده محترم بپرس تا خودت هم بیشتر از متن این پیام سر در بیاری!