سلام taravat
منم با نظر مدیر همدردی دقیقا موافقم. در ضمن به نظر من شما علت فرستادن این پیام رو حتما از اون فرسنتده محترم بپرس تا خودت هم بیشتر از متن این پیام سر در بیاری!
تشکرشده 191 در 101 پست
سلام taravat
منم با نظر مدیر همدردی دقیقا موافقم. در ضمن به نظر من شما علت فرستادن این پیام رو حتما از اون فرسنتده محترم بپرس تا خودت هم بیشتر از متن این پیام سر در بیاری!
شبی از پشت یک تنهایی نمناک و بارانی
تو را با لهجه ی گلهای نیلوفر صدا کردم
تمام شب برای باطراوت ماندن باغ قشنگ آرزوهایت دعا کردم...
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)