سلام عزیزم،
مشکل قدت که انشالله حل شد:) خوشبختانه ایشون ریز نقش دوست داشتن ولی در کل سعی کن همیشه با اعتماد بنفس باشی:)
اینیم که میگی فقط عدد قدتو میگی ولی هیچوقت کفش بدون پاشنه نمیپوشی،بازم از روی عدم اعتماد بنفسته!
سعی کن از شنیدن پاسخ منفی نترسی، بعدشم ممکنه ایشون نتونند قد 150و تصور کنند سعی کن حتما یکی از روزای آشنایی کفش بدون پاشنه بپوشی!
یادمه یک بار یک آقایی در اینجا تاپیک زده بودن که خانم در جلسات آشنایی کفش پاشنه دار پاشون بوده، ایشون دیده بودن منتها نتونستن قد واقعی و تصور کنند بعد از عقد که قد واقعی ایشون و دیدن، پشیمون شده بودن.
این مسله براشون قبل عقد حل بشه بهتر از اینه که بعد ازدواج تازه متوجه بشوند . ممکنه براشون اصلا اهمیت نداشته باشه ممکن هم هست اهمیت داشته باشه ولی هرچی هست قبل عقد معلوم بشه بهتره.
در خصوص اینکه میگید شما در جمع خانوادگی خونگرم و خنده رو هستید ولی با آقایون نمیتونید اینطوری باشید بخاطر حیای شماست، مشکل از سخنرانی شما نیست، شما بلدید شوخ و اهل بگو و بخند باشید منتها حیاتون اجازه نمیده با هر آقایی همچین رفتاری داشته باشید مطمعن باشید اگر آدمی باشند که حیا دختر براشون خیلی مهم باشه، حواسشون به جریان حیا و خجالتی بودن در خصوص صحبت باشما هست.








علاقه مندی ها (Bookmarks)