به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 564

Threaded View

  1. #11
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    (کم خرج ولی پر انرژی)


    خوشم میاد مثل خودمی.چنتا تایپیک دارم بچه ها خیلی زیبا راهنمایی کردن.
    http://www.hamdardi.net/thread-34151.html

    http://www.hamdardi.net/thread-32936.html

    همسر من خرید کردن بازار رفتن رو دوست داره مغازه دارم خیلی وقت بود بیرون نرفته بودیم دیشب رفتیم جای همه دوستان خالی مهدیه ساداتم بود مثل همیشه میزارمش روی شونه ها خیلی دوست دارم باهم قدم میزنیم اونم خوشش میاد چون هم خوردنی میخرم هم میزارم آزاد باشه حس خیلی خوبی دارم وقتی دوتایی باهم هستیم شاید بعدها که بزرگتر بشه کمتر فرصت پیش بیاد دیشب دوتا پف فیل براش گرفتم روی شونه هام داشت میخورد از بس شیکمو هستش یکی رو داشت میخورد اون یکی رو هم میگفت بده من نمیخواد نگهش داری!! خداوکیلی این از منم شیکموتر هستش خلاصه خوب بود خانوم لباس خرید بعدش رفتیم یه فروشگاه صنایع دستی یه عروسک برای مهدیه سادات خریدیم و رفتیم خونه.واقعا خوش گذشت خانوما بازار رفتن رو دوست دارن حتی اگه خریدی انجام نشه قدم زدن باهاشون حس خیلی خوبی بهشون میده مخصوصا وقتی دستشون رو میگیری و بعضی وقتها یه فشار کوچولو هم میدی یکجورایی وقتی هوا رو تنفس میکنی انگار تمیزتره و یه عطر خاصی داره عشق تاثیر بسی شگفت انگیزی در روحیه و جسم داره

    دومیش هم مربوط به همین امروز صبحه من بعضی وقتها دیرم نشده باشه صبح ها همسرمو بغل میکنم بعدشم یکهویی دیدم داره خانومم میخنده نگو مهدیه سادات اومده توی اتاق ما همچینم پدرسوخته لبخند شیطانی میزنه هیچی دیگه مثل همیشه خودشو انداخت وسط خیلی خوب بود وقتی دوتاییشون رو محکم بغل کردم

    دیشب یه کار خیلی خوبی کردم از اونایی که دوست داره یه لحظه دیدم مهدیه چشاش داره میدرخشه لپاشم که توی دید بود سریع پریدم یه گاز خوشگل ازش کندم لامصب کیفی که توی گاز گرفتن از پشت پای بچه و لپش هست و اینکه بگیری فشارش بدی توی هیچیز دیگه ای نیست خدایی ایشالله قسمت همه بشه
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  2. 17 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    donya. (یکشنبه 29 شهریور 94), Farzam_48_vekaalat (پنجشنبه 02 مهر 94), sahar67 (یکشنبه 05 مهر 94), فاطمه بانو (یکشنبه 29 شهریور 94), کمال (جمعه 27 شهریور 94), مادر خانومی (جمعه 27 شهریور 94), آخیش (دوشنبه 30 شهریور 94), افسونگر (شنبه 28 شهریور 94), بی نهایت (شنبه 28 شهریور 94), به دنبال خوشبختی (شنبه 28 شهریور 94), بارن (جمعه 07 اسفند 94), دل آرا (چهارشنبه 29 مهر 94), سونیاه (یکشنبه 25 بهمن 94), سرشار (دوشنبه 30 شهریور 94), شیدا. (جمعه 27 شهریور 94), شمیم الزهرا (شنبه 28 شهریور 94), صبا_2009 (شنبه 28 شهریور 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.