به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 11

Threaded View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    دوشنبه 18 آبان 94 [ 02:38]
    تاریخ عضویت
    1392-3-27
    نوشته ها
    21
    امتیاز
    2,072
    سطح
    27
    Points: 2,072, Level: 27
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 78
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1 year registered1000 Experience Points
    تشکرها
    75

    تشکرشده 8 در 7 پست

    Rep Power
    0
    Array

    1 کمکم کنید در برخورد با خواستگارم اعتماد بنفس و مهارت ارتباطی داشته باشم..

    با سلام
    در تاپیک قبلیم با عنوان قدم کوتاه است یک سری مطالب نوشتم و دوستان عزیز راهنماییم کردن برای همین اینجا مختصرمیگم که وقت عزیزان رو زیاد نگیرم.
    سیما هستم 29 ساله و دارای مدرک فوق لیسانس با قد 150 و ظاهر زیبا و چهره ای که 20 ساله و کمتر نشون میده.با اینکه خوشکل هستم ولی همیشه به خاطر قد کوتاهم اعتماد بنفس پایینی داشتم به طوریکه خیلی مهمونی نمیرم و ........
    یه خواستگاردارم با موقعیت خوب و عالی ...
    با شناختی که از آقا پیدا کردم یه کم اعتماد بنفسم بیشتر پایین رفته . ایشون یک فرد خیلی اجتماعی هستن و فعالیت های اجتماعی بالا و قدرت سخنوری و البته سواد بالایی دارن.(مثل خودم ارشد داره و لی سطح سواد و معلوماتش به واسطه حرفه ای که داره خیلی بالاست).الان به شدت نگرانم که جلوش تو حرف زدن کم بیارم
    دختر خیلی خون گرم و مهربانی هستم ولی کم حرفم نمیدونم در مورد چیا باید حرف بزنم؟؟چه جوری وارد بحث بشم؟؟میترسم فک کنه دختر دستو پاچلفتی یا غیر اجتماعی هستم. حتی موقع سلام دادن مطمانم به جای اینکه نگاش کنم سرمو میندازم پایین. تو حرف زدن خجالت میکشم به چشاش نگا کنم خیلی نگرانم بخداوراهنماییم کنید دوستان
    و اما یه مشکل اساسی دیگه
    هفته قبل مادروخواهرش اومدن خونمون که با هم آشنا بشیم. اونروز چون تو خونه بودیم مشکلی نداشتم و کفش پاشنه بلند پوشیدم. اونا از من خوششون اومده ولی وقتی عکس پسرشونو نشونم دادن متوجه شدم که صورت من ازون خوشکل تره ولی قدش خیلی بلند بود در حدود 180 شایدم بیشتر...فردای اون روز مامانش زنگ زد و گفت پسرم میخواد شمارو ببینه.ولی من هر روز یه بهونه میارم .با اینکه دوس دارم ایشون رو ملاقات کنم ولی به خاطر کوتاه بودن قدم خیلی نگرانم و میترسم ازم خوشش نیاد .شاید به خاطر صورت زیبام ازم خوشش بیاد ولی تو آینده چی؟؟میترسم بعدها مهمونی بریم و قدم بیاد تو چش...... به نظرتون چیکار کنم؟

  2. کاربر روبرو از پست مفید sima.aass تشکرکرده است .

    mercedes62 (دوشنبه 23 شهریور 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عدم اعتماد به نفس و وابستگی شدید
    توسط آسمان زیبا در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 01 شهریور 95, 18:50
  2. نداشتن اعتماد بنفس در مقابله با خواستگار
    توسط saminnaz در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 01 مرداد 95, 23:18
  3. خواستگار منفعل و با کمبود اعتماد به نفس
    توسط مدیرهمدردی در انجمن اختلاف با خانواده در انتخاب همسر
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: دوشنبه 07 بهمن 92, 10:20
  4. خواستگارم اعتقادی به نماز ندارد
    توسط bahosh در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 28
    آخرين نوشته: شنبه 13 اسفند 90, 17:24
  5. عدم اعتماد به نفس در روابط خانوادگی (بعد از اومدن خاستگارم اینجوری شدم)
    توسط matin_alone در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: جمعه 27 آبان 90, 13:21

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:05 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.