کودک, مشاوره , ازدواج , روانشناسی , فول تست , سایت روانشناسی, تربیت کودک
روانشناس آنلاین , مشاوره, مرکز مشاوره, مشاوره خانواده , مشاورانه
تشکرشده 2,190 در 377 پست
نوشته اصلی توسط kindly سلام چه جوری آواتارمو بکشم اون طرف تر؟!!! اصلا حجمش نمی خوام تغییر کنه!!! با سلام و احترام، عرض آواتار شما زیاد است. بدون کاهش اندازه عکس، نمیتوان از بیرونزدگی آن جلوگیری کرد. توصیه میشود که حداکثر عرض عکس(اندازه افقی)، ۱۸۳ پیکسل باشد.
انتخاب سریع یک انجمن
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
نمایش برچسبها
آمار
علاقه مندی ها (Bookmarks)