به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 36

Threaded View

  1. #26
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 19 مرداد 98 [ 22:19]
    تاریخ عضویت
    1389-12-03
    نوشته ها
    109
    امتیاز
    6,710
    سطح
    53
    Points: 6,710, Level: 53
    Level completed: 80%, Points required for next Level: 40
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    29

    تشکرشده 187 در 78 پست

    Rep Power
    26
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط delvand نمایش پست ها
    نظرتون در مورد هر کدام از این دوکار به صورت جداگانه و نه با هم چیه؟

    1.به طرف بگم هنوز دوسش دارم و نتونستم فراموشش کنم

    2.یه مدت باهاش ارتباط داشته باشم بخصوص با تلفن و پیامک و از این چیزا چون توی دوشهریم بدون گزینه وابستگی. تا کم کم بهتر بشناسم و بفهمم قدیس نیست و خودم کات کنم و ازش متنفر بشم و فراموش کنمش و برم دنبال ایندم که دیگه اون توی ذهنم نیس
    گفتی که چرا اقایون به تاپیک هم اهمیت نمیدن. خب من هم نظرم خودم رو که یک آقا هستم می گم.

    هیچ کدوم از اون دو مورد توصیه نمیشه.
    شما بهتره بی خیال اون شخص بشین یا به عبارتی کم کم فراموشش کنین.

    گفتین که ایشون احتمالا دارن برای دکتری درس می خونن. خب این نشون میده که ایشون اینده اش براش بیشتر از هر چیز و هر کسی مهم تره.
    بدیهی هستش که شما را برای رسیدن به هدف اصلیش تو زندگیش کنار بگذاره. به دلیل اینکه ایشون می خواد اکثر وفتش روی پیشرفت بگذاره. وارد ارتباط با یک خانم شدن وقت زیادی می تونه از ایشون بگیره.
    بعدم آقایان معمولا منطقی هستند و برعکس خانم ها درگیر احساسات کمتر میشن. تصمیم ایشون برای اینکه ارتباط خودش را با یک خانم قطع کنه و روی پیشرفتش بگذاره کاملا منطقی هستش.
    بعد هم ایشون شرایط ازدواج رو احتمالا نداره و برای همین عقل حکم می کنه که ایشون با شما قطع رابطه کنه وقتی شرایط فراهم نیست. در حال حاضر هم دارن مدرک دکتری رو کسب می کنن تا شرایط آینده شون رو بهتر کنن.

    شما بهتره هستش که به جای اینکه کنج خونه بشینید و منتظر این اقا باشید ، برین ادامه تحصیل بدین یا یک مهارت یاد بگیرین که شغل پیدا کنین و یا دنبال یک فعالیت مفیدی باشین.(از همین الان که این متن رو می خونید به فکر آینده باشین نه زمانی که از ایشون متنفر شدید!!! )
    ورزش هم توصیه میشه.

  2. 2 کاربر از پست مفید amirmahmood تشکرکرده اند .

    delvand (دوشنبه 23 شهریور 94), من او (جمعه 27 شهریور 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: جمعه 08 بهمن 00, 23:20
  2. سیگار...
    توسط شمیم الزهرا در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: پنجشنبه 03 مهر 99, 22:21
  3. در خواستگاری چی بپرسیم؟ چی نپرسیم؟
    توسط samir65 در انجمن ارتباط دختر و پسر(عشق)
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: شنبه 28 تیر 93, 23:25
  4. چطور به ترک سیگار همسرم کمک کنم؟
    توسط ابر بهاری در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: یکشنبه 20 فروردین 91, 10:40
  5. برون شو ای غم از سینه که لطف یار می آید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: سه شنبه 01 فروردین 91, 17:38

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 07:23 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.