سلام آتوسا جان
نمیدونم چند سالته ولی مثلا من خودم تا چند ماه دیگه وارد 27 سالگی میشم و الان که نگاه میکنم واقعا متوجه میشم که تعداد خواستگارهام نسبت به قبل کم شده.منم تعریف از خود نباشه از نظر قد و هیکل و قیافه خیلی خوبم و تحصیلات و موقعیت شغلی خیلی خوبی دارم ولی می بینم هر فردی که میاد خواستگاری یا باهاش آشنا میشم یه سری ایرادات داره (مثل هر آدم دیگه ای مثل من مثل شما و...).
ولی باید دید این عیبی که طرف مقابل داره چقد قابل چشم پوشیه.گاهی میشه چند تا عیب رو تحمل کرد ولی یه عیب اساسی رو به هیچ وجه نمیشه باهاش کنار اومد.
حالا مثلا من تو فامیل یه سخت گیری معروفم ولی خداییش تا حالا نشده همه شرایط فرد خوب بوده باشه و من صرفا به خاطر قد ردش کرده باشم.کیس های من بیشتر از یه علت تو رد شدنشون دخیل بوده.مثلا من خودم قدم 170 هست ولی شده که فردی رو دیدم که قدش مثل خودم بوده ولی از بقیه جهات خوب بوده و اگه همچین فردی ازم خواستگاری میکرد حتما بهش جواب مثبت میدادم.
جسارت نشه ولی سابقه جداییت رو هم در نظر بگیر به هر حال میتونه یه عامل تو کاهش کمیت و کیفیت خواستگارا باشه.
موفق باشی![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)