اقای جوادیان
یه عزیزی میگفت وقتی دو نفر میخوان باهم ازدواج کنن شیطان ار هر حربه ای استفاده میکنه که اون دونفربه هم نرسن
فکر میکنم علتش اینه که با ازدواج نیمی از دین انسان کامل میشه و شیطان مخالف این
دختر جوان واقعا خیلیییییییییی عالی به قضیه نگاه کردی و نوشتی بهت تبریک میگم دختر عاقلی هستی








علاقه مندی ها (Bookmarks)