سلام
من حالم خیلی خوبه
مخصوصا خوشحالی نزدیکانمو می بینم بهترم می شم
امروز همسرم متوجه شد که ارشد مهندسی قبول شدند انقدر خوشحال شدند که من با دیدنشون کلی روحیه گرفتم...خدایا شکرت
دیروز واسه دانشگاهم برام کیف و کفش خریده (خیلی قشنگه)بوی ماه مهر داره میاد...چقده من خوشحاااالم
از همین حالا صدام می کنه خانوم دکتر!
آرزوی پدر و همسرم و هم چنین خودمو به حقیقت تبدیل می کنم![]()







بوی ماه مهر داره میاد...چقده من خوشحاااالم


علاقه مندی ها (Bookmarks)