سلام
نشستم و اهدافم از ادامه تحصیل رو روی یه کاغذ نوشتم. دیدم کم اهمیتترین هدف از ادامه تحصیل داشتن مدرک ارشده و تنها هدفی هم که با دورهی مجازی برای من محقق میشد همین مدرک بود. برای همین تصمیم گرفتم که ثبت نام نکنم. از دوستانی که جواب دادن ممنونم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)