سلام
ممنونlonely10عزیز
خدا کنه این روند ادامه داشته باشه و کم نیارم
نمیدونم چرا فکر میکنم اون میخواد برگرده،اخه ما هدایایی که برام اورده بودن رو پس دادیم
اما اونا هنوز نیاوردن
نکنه دوباره برگرده
نمیدونم شایدم من زیادی خوش خیالم،
توی دورانی که مدرسه میرفتم شبهای امتحان دوستام،اونایی که درسشونو نخونده بودن تا شب قبل امتحان،زنگ میزدن از من امیدواری
بگیرن
چون نصف بیشتر کتابو دقیقا شب امتحان میخوندم و نمره ام خوب میشد،به خاط همینم دوستام اگه نخونده بودن زنگ میزدن که نگرانیشون کم بشه
حالا با این اتفاقی که برام.افتاد خیلی اتفاقی با این سایت آشنا شدم
و واقعا در عین حال که مطالب. زیادی یاد میگیرم،همدردی شما دوستان ارامش زیادی بهم میده
و همچنین امیدوار به زندگی
اخه من اصلا با کسی درد و دل نمیکنم و نمیخوام به قولی قصه ی زندگیمو کسی بدونه
خوبیه اینجا اینه که راحت حرف دلمو میزنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)