اگر دوستي را به هدف بدست آوردن خواسته هايت پيدا كني مي شود دوستي كه تو او را پله اي قرار داده اي كه از آن بالا بروي و به خواسته ات برسي
اين دوستي چطور مي تواند صميمي باشد
دوستي را بايد خالصانه و بي چشم داشت آغاز كرد. آنوقت دو نفر به خاطر هم خطر هم خواهند كرد.
اول از همه حس اعتماد را به وجود بياور و سپس از آنها توقع داشته باش.
در محيط دانشگاه و مدرسه و اين حرفها مشخص است كه آنها به دنبال هدفي به آن مكان آمده اند و آن هم درس خواندن است. پس تقريبا زحمت شما بي نتيجه است. مي تواني از محيطهاي ورزشي و هنري هم استفاده كني. شايد در اين جور مكانها موفق تر باشي.