سلام
امروز تولد شناسنامه ایم هست (واسه خاطر مدرسه پدرم یه ماه کشیدند عقب)
من خودم یادم رفته بود...صبح از طرف بانک واسم پیامک تبریک اومد (کلی ذوق کردم) بعدش اصلا فکر نمی کردم همسرم یادش باشه
آخه پیش اومده گاهی اوقات سال تولد منم یادش می ره
ظهر که اومد خونه یه جعبه دستش بود با یه شاخه گل و تبریک تولد
اصلا انتظارشو نداشتم...با اصرارش کادو رو باز کردم یه دونه کلیپس مو بود با جوراب پارازین
خودش که از خنده روده بر شده بود ! ولی من خیلی هدیه مو دوسش داشتم و دارم ... کلی هم ذوق کردم![]()










پاسخ با نقل قول
علاقه مندی ها (Bookmarks)