سلام تنهاي 93
از اينكه تكليف زندگيت را مشخص كردين و از دغدغه و تحمل و آينده نامعلوم خلاص شدي خدا را شكر كنيد بقول خودتون با درايت و مديريت خوب خودت بخوبي انجام شد. اما جواب سوالت اول اينكه درگير بودن ذهنت براي مدتي طبيعي و منطقي هست و لازم نيست زياد تلاش و سوال و جواب كني بگذار گذشت زمان بحالت عادي برت بگردونه فقط وقتت را پر كن و مشغله و مشغوليت براخودت بساز و عمداً ذهنت را مشغول گذشته نكن.
دوم . لازم نيست ياد و آثار زندگي گذشته را از بين ببريد بلكه بهتر است همه را جمع كنيد و در جايي كه زياد دسترس نيست بگذاريد بماند بعدها بعنوان خاطره اي از طول عمرتان براتون لازم ميشود همچنانكه تاريخ هر كشور از خوب و بد برايش ارزش دارد و نبايد تكه اي از آ» گم شده باشد ولي باهاشون كار نداشته باش بزار در بايگاني بمانند.احساسي عمل نكن بعدها پشيمان ميشوي از اينكه تكه اي از تاريخ زندگيت را گم كرده باشي و زجرت ميده/ هم وطن عزيز فقط به برنامه هايي كه بايد داشته باشي مشغول باش و به تفريح و خودت تا بموقع تصميمات دلخواهتو بگيري. شاد باشي و توكل بخدا.








علاقه مندی ها (Bookmarks)