شما پست های همدردی و مقالاتشو نمیخونی؟مارو سر کار گذاشتی؟
اون انگشترو تو دستت نگه دار.عکساشو بکوب به دیوار.رو موبایلت هم عکسشو بزار.صداشو هم بکن زنگ موبایلت.
بعضی وقتها فک میکنم شما میاید اینجا که فقط یه چیزی بگین و بقیه بگن آخ آخ تو حیف شدی.
واقعا هم حیف شدی








علاقه مندی ها (Bookmarks)