dooعزیز..به این فکر کن که هنوز زیر یک سقف نرفتید,و گرنه خاطراتت خیلی بیشتر بود.
همه چیو به خدا بسپار.فکر کن اون اقا مرده.فکر کن اصلا نبوده,خیلی سخته ولی یه روزی میاد که حتی اگرم ببینیش هیچ حسی نسبت بهش نداری.
یادت نره خدا رو داری پدرت مادرت.
ان شالله بهترین همسر دنیا نصیبت میشه
کسیکه پدرتو میخواسته بزنه لایق دوست داشتن نیست.
الان جداشدی خیلی بهتره تابعدا. روز میاد شب میره ,زندگی ادامه داره پس خودتو از نو بساز پرانرژی.ایه ۲و۳سوره طلاق و زیاد بخون معنیش خیلی قشنگه.
فقط باید از تمام این اتفاقات تجربه کسب کنی دیگه اشتباه نکنی.ان شالله تاپیک جدیدتو بازکنی با عنوان دارم ازدواج میکنم خیلی خوشحالم یا مثل این.








علاقه مندی ها (Bookmarks)