سلام عزیزم اگه اشتباه نکنم گفته بودی به راه دور هم ازدواج کردی عزیزم خیلی مراقب خودت باش همسر سابق من هم همینطوری عصبی بود اوایل خودشو میزد فقط یا هولم میداد نهایت یه سیلی می زد می دونی بعد یکسال چیکار میکرد خفه ام میکرد جای دستاش رو گلوم میموند میگفت فردا جنازتو از خونه میفرستم بیرون اینطور آدما موقع عصبانیت هیچی حالیشون نیست درسته بعدش پشیمون میشن ولی ممکنه موقع عصبانیت یه کاری بکنن که قابل جبران نباشه من بعد یکسال جونمو برداشتمو فرار کردم من نمی دونم شما اگر هنوز دوران عقد هستی و عروسی نکردی خواهش میکنم ازت بفکر خودت باش ایطور آدما خیلی خطرناک هستن و ممکنه بلایی سر تو یا حتی سر خودش بیاره اگر باز هم تکرار کرد اول با پدر و مادر همسرت در میون بذار چون این رو اگر بخوای به پدر ومادرت بگی مطمین باش براشون خیلی سخته و توهم اگر بخوای با همسرت زندگی کنی اون بنده خدا ها همش باید نگران و ناراحت باشن اگر حل نشد اون موقع حتما با خانوادت در میون بذار .عزیزم امیدوارم که مشکلت حل بشه و خوشبخت باشی.