سلام
حتما حالتون بهتر میشه.در این مورد شک نکنید.
شما به زمان نیاز دارین و در حال حاضر در اولین مرحله قرار دارین و قطعا به مرحله بهبود میرسین.
حداقل الان شما از شرایط جنگ و جدال و شک و تردید و تلاش برای ادامه یا جدایی رها شدین.
تکلیفتون روشن شده : تموم شدن یه مرحله از زندگیتون و شروع یه مرحله تازه .
طبیعیه که در این فاصله شما احساساتی مثل تردید در مورد احساساتتون به همسر سابق،غم و اندوه ،نگرانی و یا خیلی حسهای دیگه رو تجربه کنید.
ولی مطمئن باشین که تمام اینها گذرا هستن.








علاقه مندی ها (Bookmarks)