به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 85

Threaded View

  1. #10
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 28 تیر 00 [ 10:36]
    تاریخ عضویت
    1392-1-18
    نوشته ها
    217
    امتیاز
    10,303
    سطح
    67
    Points: 10,303, Level: 67
    Level completed: 64%, Points required for next Level: 147
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    388

    تشکرشده 576 در 165 پست

    Rep Power
    46
    Array
    سلام دوست عزیز
    شرایط شما رو دقیقا همسر من داشت.وقتی ب خواستگاریم اومد از اوضاع مالی پدرم خیلی کامل مطلع نبود اما بهم گفت ک من از زندگی ی ماشین دارم و ی حقوق ثابت و مقداری سرمایه.با وجود اینکه پدر من تقریبا یکی از پولدارهای شهرمون ب حساب میومدن پذیرفتم،چون اینقدر ارزشمند بود برام ک کنارش بودنو دوست داشته باشم.
    من یک ساله ک ازدواج کردم.شرایط مالی همسرم طوری نبود ک بتونه عروسی در حد عرف خانواده من بگیره من خودم بهش پیشنهاد کردم ک ب جاش ی مسافرت بریم.خونه ی پدری من حدود 600 متر بود و من با همسرم الان توی ی آپارتمان اجاره ای 70 متری زندگی میکنیم.شرایط مالی همسر من درست یک هفته بعد از ماه عسل زیر و رو شد.الان ک ماه هاست از اون موقع گذشته واقعا تغییر خوبی نداشته و توی این مدت طولانی من حتی یک کلمه از این وضعیت با خانواده خودم درددل نکردم ک مبادا غرور همسرم جریحه دار بشه.من قبل از ازدواج کلی مسافرت و گردش میرفتیم اما بعد ازدواج فقط همون ماه عسلو رفتیم و وقتی خانواده م میگن چرا مسافرتی نمیرین من بهانه ی شرایط کاریمو میارم.خلاصه اینکه من و همسرم هزار جور موضوع و مشکل مالی ریز و درشت داریم ک گاهی برای من ک هیچ وقت تجربه نداشتم ب مراتب سخت تره.من ک لازمه برام صرفه جویی کنم یا حساب کتاب کنم.اما هیچچ کدوم از این شرایط ذره ای از عشق منو ب همسرم تحت الشعاع قرار نداره.من عاشق همسرم هستم و این عشقم هر روز بیشتر از روز قبلش میشه.بهش گفتم ک من کنارت باشم حتی حاضرم توی چادر هم زندگی کنم و اونم منو باور داره.
    اما ی نکته ک من دوست دارم توی این شرایط همسرم داشته باشه اینه ک تا این حد حساس نباشه و غرور نداشته باشه.درسته ک اعتماد ب نفس و روی پای خودش بودن عالیه اما گاهی کمک های کوچیک واقعا شرایط آدمو بهبود میده.من ک هیچ وقت حرفی از کمک پدرم نزدم و نمیزنم اما بعضی وقتا حتی از صحبت در مورد تفریحات و شرایط زندگی خانواده مم میترسم ک مبادا همسرم عزت نفسش جریحه دار بشه و مقایسه کنه.و این جو رو خود همسرم برام ایجاد کرده.
    اگه میخواین با این خانوم زندگی کنین دیگه روی این مسایل تا این حد زوم نکنین ک اون طفلکی هم مثل من ترسو نشه ک هر حرفی بخواد بزنه ده بار با خودش تکرار نکنه ک ی موقع همسرم بد برداشت نکنه.
    امیدوارم شاد و خوشبخت باشید

  2. 3 کاربر از پست مفید hanie_66 تشکرکرده اند .

    mobin31080 (جمعه 06 شهریور 94), فدایی یار (جمعه 06 شهریور 94), آخیش (دوشنبه 09 شهریور 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 00:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.