آقای تنهایی عزیز
من از اول پیگیر تاپیک هاتون بودم .....
شما آدم خوبی هستی ......اینقدر خودتو اذیت نکن دوست گرامی ....
شما کسیو از دست دادی که دوستون نداره ...و همسرتون کسیو از دست داده که خیییلی دوستش داره
اون باخته ...مطمئن باشید....
الان از خوندن نوشته های اخیرتون اشکم در اومد .....خواهش میکنم ...اینقدر خودتونو اذیت نکنید
در آینده دوباره ازدواج میکنیدو زندگی موفقی ان شا الله خواهید داشت









علاقه مندی ها (Bookmarks)