خانوم به دنبال تغییر به دنبال تغییر باشید
اصلا فرض بر اینکه شما تازه متولد شدید و با پدر و مادرتون تازه بر خورد کردید و هیچ خاطره ای ازشون ندارید
خلی خوب همین الان خاطره سازی کنید
مثلا
با مادر و پدر به خرید برید و کلی خوشحال باشید
کنار مادر بایستید و با ایشون آشپزی کنید
سعی کنید بفهمید مادر چه توقعی از شما دارد .کم کم خودتون به ایشون نزدیک و با زبان مودب و مهربان و آرام هر چی توی دلتون بگید حتی دلگیریتون از دیگران
هیچ کس مثل مادر نمیشه سنگ صبور دلسوز مهربون
تا حالا به چروک های صورت مادر نگاه کردید شاید یکی از اون چروک ها بخاطره بزرگ کردن شما باشه پس به احترامش حرمتش رو حفظ کنید
"اصلا حتی موقع خرید کردن یا غذا درست کردن منو ندیدن"
خیلی از پدر و مادر ها حالا یا بخاطره خستگی زندگی یا مهارت نداشتن و یا اینکه توقعی بیشتر از فرزندانشون دارن بعضی از کار های فرزندشون ندیده میگیرن
خود خوری نکنید چون اصلا کار خوبی نیست و باعث استرس عصبانیت میشود کینه بوجود می یاره
مثلا
چرا کامپیوتر خاموش کردن ؟ شاید شما زیاد پشت کامپیوتر میشینید احساس خطر کردن براتون
در نهایت اگر هم حق با شما بوده برید یک کافینت و استفاده کنید ولی خود خوری نکنید








علاقه مندی ها (Bookmarks)