به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 31

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    شنبه 10 بهمن 94 [ 18:14]
    تاریخ عضویت
    1393-4-05
    نوشته ها
    158
    امتیاز
    3,088
    سطح
    34
    Points: 3,088, Level: 34
    Level completed: 26%, Points required for next Level: 112
    Overall activity: 49.0%
    دستاوردها:
    1 year registered1000 Experience PointsTagger First Class
    تشکرها
    150

    تشکرشده 176 در 92 پست

    Rep Power
    36
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط باغبان نمایش پست ها



    سلام



    به این عکس نگاه کن :


    این فرد مربی روحیه ، در جهان هست

    سالانه برای هزاران نفر سخرانی میکنه

    انسانی ، بسیار شاد !


    یه مستند داره به عنوان : نه دستی - نه پایی - نه غصه ای





    نیک وویچیچ می‌گوید: «امروز اینجا هستم تا به شما بگویم خدا خیلی دوستتان دارد.
    اگر به سمت او بروید اتفاقاتی در زندگی‌تان می‌افتد که شما را مطمئن می‌کند.»
    کافی است به این فکر کنید که نمی‌توانید عزیزترین افراد زندگی‌تان را در آغوش بگیرید.
    دوچرخه‌سواری، کوه‌نوردی و بسیاری از ورزش‌های هیجان‌انگیز دیگر در لیست کارهایی قرار دارد که شما نمی‌توانید انجام دهید.
    در آن لحظه است که قدر سلامت خود را بیشتر می‌دانید


    !!!!


    دو تالیسانس داره - ازدواج کرده - نویسنده چند کتاب و .......


    به نظرت چه چیزی باعث میشه این فرد ، تا این حد موفق باشه ؟

    ..............


    به نظرم هدف نداشتن هم نوعی هدف هست !


    پس چرا بی هدفی را انتخاب کنیم !

    هدف ها فقط نباید در بُعد مادی انتخاب شوند

    هدف ها باید در بُعد معنوی هم انتخاب شوند ( مثلا کمک به بیماران - تاسیس خیریه - و......)



    وقتی گذشته خودمان را ببخشیم و از اون یاد بگیریم

    و در زمان حال زندگی کنیم - و آینده را به خدا بسپاریم - و تلاش کنیم و سرزنده باشیم

    اون موقع دیگه ، آزادیم

    اون موقع دیگه از آینده نمی ترسیم .




    نظرت چیه ؟


    سلام

    این کلیپ رو قبلا دیدم نمیدونم چی بگم

    من بعضی وقتا حس پوچی میکنم از اشتباهات خودم که نمیتونم جلوشو بگیرم خسته میشم

  2. 2 کاربر از پست مفید parvaaz تشکرکرده اند .

    اعجاز عشق (جمعه 06 شهریور 94), باغبان (جمعه 06 شهریور 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. سوشیال فوبیا شدید (دیگه خسته شدم)
    توسط hhhh. در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: دوشنبه 22 شهریور 95, 11:51
  2. پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 27 بهمن 92, 14:10
  3. خواستگاری و سوال در مورد گذشته
    توسط hanie_66 در انجمن خواستگاری
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: جمعه 31 خرداد 92, 00:16
  4. جلوگیری از سوء استفاده از چک ضمانت حسن انجام کار
    توسط بهار.زندگی در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 11 مرداد 91, 19:09
  5. سوالات مطرح شده د رجلسه خواستگاري
    توسط ELECTRONIC84 در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: چهارشنبه 30 مرداد 87, 11:09

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 08:09 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.