دوست عزیز نوشته های شما جوری هست که انگار شمشیر رو از رو بستین
هنوز هیچی نشده حرف از گول خوردن میزنین!!!
تو تمام نوشته هاتون ذره ای به رفتار و سایر معیاراتون و هماهنگی داشتن یا نداشتن با اون خانم اشاره نکردین و تمام حرفاتون بحث مالی هست.اصلا از شخصیت و طرز فکر اون خانم هم اطلاعی دارین!!تا چه حد از نظرای دیگه به ایده التون نزدیکه؟یه جوری حس میکنم مسایل مالی توجه شما رو از سایر جنبه های انتخاب همسر پرت کرده
به نظر میاد که شما بسیار رو این مسئله حساس هستین و براتون خیلی مهمه خب اگه فکر میکنین این حساسیتتون همینطور ادامه داره و با شروع زندگی اندک حرفی از مسایل مالی بشه میخواین اوقات تلخی راه بندازین و مدام خودتون رو مقایسه کنین و... بهتره یه تاملی رو مسئله کنین.باید کنار رفتار اون خانواده اخلاق خودتون رو هم بسنجین بعضی پسرا خوشالم هستن زن پولدار بگیرن و با کمک پدر زن ره چند ساله ر و یه شبه برن اما گویا شما این شخصیت رو ندارین
راستی این خانم چند سالشون هست؟؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)