سلام چندسال پیش با چند تا از اطرافیانم گه جزو دوستام یا خانواده نبودن دچار درگیری شدم و حقم رو ضایع کردن و من نتونستم سر جریانی که اتفاق افتاد حق خودمو بگیرم و خیلی حرص خوردم وز اون موقع استرسی شدم و فکرای منفی و بد شروع شد و بله دقیقا تمرکز هم ندارم از اون موقع . بعد تو خانواده خودم ب مادر خودم مشکل پیدا کردم و تقربیبا یکسالی دعواهای ملایم با مادرم داشتم و الان یکساله دعواهای زیادتر و کمتر از یکسال هم هست که کنترل زبانم و ذهنم و جمله بندی هام دستم نیست و فحش میدم








علاقه مندی ها (Bookmarks)