آره پرواز جان. خودمم الان دیدم. رفتم قیمت های اشتراک انجمن آزاد و هم بررسی کردم خیلی زیاد بود. مثلا برای ده رو هجده هزارتومن. فعلا چون میخوام یه مدتی برای بهتر شدن روحیه م دیگه به این سایت سر نزنم مشترک انجمن آزاد نمیشم. تا بعد که عضو شدم بتونم یه سری هم به تایپیک های خصوصی اینجا بزنم. مرسی گلم![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)