به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 70

Hybrid View

  1. #1
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    مریم جان،

    خیلی از حرفهایی که ما می زنیم در مقابل توجیهات و مقاومتهای تو (ناخودآگاه) برای برگشتن و ارتباط بی فایده است. ما هر چی بگیم شما یه توجیه پیدا می کنی.
    پس خیلی دنبال دلیل نباش که چرا؟

    فقط مطمئن باش این همه آدم با هم اشتباه نمی کنند
    این همه مطالب روانشناسی که در مورد ارتباطهای ناسالم هست اشتباه نیست
    پس هر دلیلی و توجیهی هم که برای خودت می آری، آخرش بگو به هر حال من فقط "نباید" تماسی بگیرم.

    اینقدر تماس نگیر و این فاصله را ادامه بده تا به نقطه ای برسی که خودت جواب چراهات را پیدا می کنی.
    حتی ممکنه یه جواب به خودت بدی، بعد که بیایی تاپیکت را بخونی، بگی این را که فلانی و فلانی هم می گفتن چرا من متوجه نمی شدم.
    یه چیزایی را فقط باید به خودت زمان بدی تا متوجه بشی. اگر الان نمی فهمی اصلا مهم نیست. فقط تماس نگیر.

    مریم این رابطه هیچی برات نداره جز این که تضعیفت می کنه.
    هر چی بیشتر تضعیف بشی بیرون اومدن از اون شرایط سخت تر می شه.
    اینقدر تحقیر می شی و خورد و شکسته می شی که دیگه حال بیرون اومدن هم نداری.
    پس مقاومت کن و فقط تماس نگیر.

    اگر به من باشه که می گم قید اون ترانه های و سرنوشتشون را هم بزن.
    دیگه برای چک کردن سرنوشت اونا هم نرو تو پیجش.
    ولی چون نمی دونم از چی حرف می زنی و اهمیت این ترانه ها چی هست و با سرزدن چطور سرنوشتشون معلوم می شه، درست نمی دونم باید چی بگم.
    شاید ارزششون را درک نمی کنم که می گم از خیرشون بگذر.

    هیچ چیزی ارزش این را نداره که تو و سرمایه زندگیت و هستیت از دست بره یا زیر دست و پای نااهلها حروم بشه. مواظب عمرت باش. مواظب روانت باش. مواظب سلامتیت باش. این فشارهایی که تحمل می کنی، این وقتهایی که می ذاره، این آویزون شدن و تحقیر شدن و التماس کردنها برای توجه (قبلا را می گم که ساعتها وقتت را می ذاشتی ) داره سرمایه های گرانبهایی را ازت می گیره. شخصیت و روح و روانت را تخریب می کنه. اگر می شه ترانه هات را پس بگیر. اگر نمی شه از خیرش بگذر. مواظب باش دوباره نلغزی.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  2. 3 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    maryam240 (جمعه 30 مرداد 94), parvaaz (جمعه 30 مرداد 94), اعجاز عشق (جمعه 30 مرداد 94)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:15 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.