مریم من بهت میگفتم درکت میکنم میدونی تو دیگه دوسش نداری مطمین باش چشیدم که میگم ازش هم متنفری اینم مطمین باش به بددلی وذات کثیفش هم ایمان داری اینم مطمین باش
اماااا میترسی رابطه رو قطع قطع قطع کنی از تنهایی میترسی الانم تنهایی ها,اما وقتی خودت کلمه تنهایی میگی اینکه دیگه تا ابد سمتش نری ته دلت خالی میکنه
من خودم متاسفانه مدتی با یه پسری مثل تو فقط تلفنی دوست بودم اون سال اول که عالی بود اما سال دوم یعنی اگه من خودم شبا اس نمیدادم عمرا اون اس میداد اگه قهر میکردم شاید یه هفته هم میگذشت اما,اون هیچی نمیگفت منم خیلی تنها بودم شاید دوسه روز میشد خبری نداشتم حتی باورکن دلم براش تنگ نمیشد اما از همین که بگم دیگه تموم شد وتا ابد از دست بره میترسیدم همیشه میخواستم یه روزنه برگشت بزارم همیشه میگفتم قهر میکنم یه ماه دیگه برمیگردم فقط واسه اینکه میترسیدم بگم برای همیشه تمام ومن تنها بمونم
دختر بد مارو یاد خاطراتمون انداختی اشکمونو دراوودیا مگه من نگفتم من زن تناردیه ام بیام بکشمت؟بیام برات؟
اگه یبار دیگه فکرشو بکنی میبافمتا
برو اهنگ (زندگیه تازه ,از black cat)بگیر هی گوش کن هی گوش کن به نظرم اهنگ خوبی باشه
و یه توصیه مهم مریم تو این زمان نفست به انواع مدلا وسوسه ات میکنه حتی شاید بگی الان بهش میگم از زندگیم برو یا مثلا با سردی بهش بگم برام مهم نیست یا.....
تو الان عین یه معتاد ترک کرده هستی که فقط فقط با یه سیگار همه رشته هاش پنبه میشه حواست جمع کن اصلا خودت ببند به تخت :)








علاقه مندی ها (Bookmarks)