دوست خوب.....
سلام...
مطمئن باش دوستان زیادی دیدند...
اما برای پاسخ مناسب نیاز به زمان دارن....
به شما هم به خاطر فهم بالایی که دارید تبریک می گم...اینکه خودتون رو جدای سایرین آلوده نکردید..
سوال شما یک درد فرهنگی جامعه است...پاسخش خیلی ساده نیست.....
در مورد قدتون با باغبان عزیز موافقم....







اینکه خودتون رو جدای سایرین آلوده نکردید..

علاقه مندی ها (Bookmarks)