آخرش دوستت داره یا نه؟
اگه دوستت نداره و بهش اصرار کنی بیشتر خودتو به عنوان یه ادم منفور و اویزون نشون میدی
اگه دوستت داره میشه بگی چطوری فهمیدی؟و چرا کاری نمیکنه ؟و چرا میگه یکی دیگه رو دوست داره؟
به نظرم نمیخادت ولی نمیدونه چیکار کنه ناراحت نشی و یه جورایی حس ترحم و دلسوزیه که بهت داره









علاقه مندی ها (Bookmarks)